Nioska & Ottaviano

22:50
W tym roku Festiwal trwa dwa dni, a więc i Prowadzących ubierają dwie, wrocławskie firmy odzieżowe - obie założone przez mamy, ale nie tylko dla mam :) Ottaviano znacie z ubiegłego roku, a w tym dołączyła do niego jeszcze Nioska.

<3 Nioska <3

Nioska przydarzyła mi się zupełnie spontanicznie, jak większość spraw wokół mnie. Żyję z nią w zgodzie i bardzo ją lubię. Postanowiłam wrócić do korzeni i tworzyć rzeczy ręcznie, na indywidualne zamówienie. Szyję je i ozdabiam samodzielnie, dlatego w każdym powstałym produkcie jest cząstka mnie i ogromny ładunek emocji :)

Nioski zamawiamy pisząc do mnie na maila lub poprzez FB. Ustalamy rozmiar, kolor i wzór. Potem już tylko wyczekujemy momentu ustalonej indywidualnie realizacji :) Jeśli macie jeszcze jakieś pytania lub chcecie zamówić którąś z Niosek, piszcie na adres : witaj@nioska.com.pl






Autorski butik OTTAVIANO, mieszczący się w Arkadach Wrocławskich, to wyjątkowe miejsce, które powstało z myślą o dzieciach i o kobietach, które cenią sobie piękno, wygodę i dobrą jakość rodzimych wyrobów. Naszą misją jest tworzenie i oferowanie ubrań i akcesoriów, które są funkcjonalne i niezastąpione na co dzień.

Dominika zaczęła swoją przygodę z szyciem, gdy na świecie pojawił się jej synek Oktawian, który stał się jej inspiracją.

Szukając dla synka akcesoriów i ubranek dostrzegła, że nawet na rynku pełnym różnych dziecięcych rzeczy brakuje tego, co spełniałoby jej oczekiwania. Postanowiła więc sama stworzyć to, co było jej potrzebne. Początkowa kolekcja dla dzieci została rozszerzona o asortyment dla mam, ale szybko okazało się, że sukienki, płaszcze i spódniczki autorstwa Dominiki cieszą się dużą popularnością nie tylko wśród nich.



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.