Mamma Studio

22:19
Mamma Studio – designerskie ubrania dla modnych mam

Niepowtarzalne – Przedstawiam Wam ubrania do noszenia, zaprojektowane na podstawie własnych doświadczeń z noszenia moich dzieci. Ubrania, które spełniają wszystkie założone przeze mnie kryteria. Możesz w nich wyjść sama i czuć się modnie oraz nowocześnie, możesz nosić dziecko w chuście lub nosidle z przodu, z tyłu lub na biodrze i cieszyć się wspólnymi spacerami nawet w chłodniejsze dni.

Wiele zastosowań – Skąd pomysł? Potrzebowałam kurtki prostej i nowoczesnej, w której sama czułabym się dobrze. Takiej, w której można wyjść z dzieckiem na spacer w wózku, a wrócić w chuście pod kurtką. Kurtki wygodnie zakładanej niezależnie od tego, czy nosisz dziecko z przodu, z tyłu czy na biodrze.

5 w 1 – Bluzy, płaszcze, kurtki, w których można nosić dzieci w chuście lub nosidle, z przodu, z tyłu lub na biodrze. Pięknie otulają także ciążowe brzuszki. Noszone same wyglądają równie fantastycznie!

Bliskość bez granic – Nie od dziś mamy wiedzą, jak nosić dzieci w wygodny sposób. Okazało się, że najlepszy z testowanych przeze mnie krojów nawiązuje do stroju, który zakładały Inuitki noszące swoje dzieci. Ich kurtki zwane parkami lub amauti mieściły i ogrzewały mamę i dziecko. Dla mnie powrót do tego naturalnego noszenia jest bardzo ważny. Genialny w swej prostocie.

Bezkompromisowe – Zaprojektowane i uszyte w Polsce z najlepszych polskich materiałów. Wygodne, kolorowe, niepowtarzalne!

Chcesz spróbować takiego noszenia? Ja przetestowałam je na własnych dzieciach :)

www.mammastudio.pl







Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.